pondělí 5. října 2015

Dlouho očekávané. Kurvajo.

      Dlouho mě to štvalo. Co? To všechno. To, že je to nijaké. Prázdniny byly..asi skvělé. Myslím, že mi hodně daly, hodně vzaly...Hodně naučily. O lidech. Asi i o životě. Ne. To ne. O životě? Ohledně toho se cítím ještě zmatenější, než kdykoliv před tím. Každopádně jsem si na ně zvykla. Zvykla jsem si na ty lidi. Na ten způsob života. Myšlení. Konec. Blížil se strašně rychle. To nenápadné vzrušení z něčeho nového. Nové školy, nových lidí, nových ideálů..Zároveň ale mou myslí prostupoval strach. Strach z toho...z čeho vlastně? Ani nevím, nechtěla jsem opustit něco...co právě začalo. Asi. Nevím, doprdele!
      2 týdny do VŠ. Připadám si, že nikam nepatřím. Toto opouštím a tam ještě nic nemám. Hrozný pocit. Těším se. Bázlivě. Ale těším. Konečně budu s lidmi, se kterýma mě něco spojuje.
     Opravdu? To jsem si OPRAVDU myslela, že si budu s lidmi rozumět jenom kvůli škole? Jsem tu druhým týdnem. Kurva. Dopíči. Nasrat!!! A co? Zjištění? Já nevím.
To je všechno, co jsem chtěla napsat. Že nevím. Zase.
Jdu si zakouřit.
 Je to asi jediná jistá věc.
..........................................
Cigareta do úst.
Zapálit.
Popotáhnout.
DOHAJZLUDOPÍČIKURVAJÁSENATOVYSERU!!!
Mám rýmu. Bolí mě v krku..
A to cígo je fakt hnusný....

1 komentář:

  1. Musím si zapálit cígo :D
    Myslím si, že to bude všechno dobrý a je důležitý NO STRESS. Nemáš se čeho bát... všude je to nějaké :) ale cigaretka, je prostě cigaretka.

    at Tě rýma a bolest v krku brzo přejde, chce to čaj s medem :-)

    OdpovědětVymazat