sobota 8. srpna 2015

transformace

       Jednou jsem četla článek o tom, že nedaří-li se ti v životě, ostříhej se. Vlasy jsou prý nějaký chytače negativní energie, či co..moc pozornosti jsem tomu nevěnovala, už je to dlouho. Každopádně jsem si od té doby spojovala změnu vlasů i se změnami v životě. A taky jsem od té doby své vlasy nezměnila. Délka stejná, barva také, možná snad jen kvalita horší.
     

     A tak sedím v lese, utekla jsem sem, opět. Občas mě přepadnou pocity úzkosti a já prostě nedokážu být doma, nestačí pouze vyjít před dům,musím někam zmizet. Jinak mám pocit, že se dusím, že jsem všeho tak plná a to všechno se do jedné místnosti nevejde. A tak uteču do lesa a tam se nadechnu. Je tam tolik prostoru, do šířky, výšky dokonce i hloubky. Sem se vejdu, zde mohu být. Sedím a přemýšlím. Dělám si rekapitulaci předešlých 3 měsíců. Kolik se toho stalo? Hrozně moc. Odmaturovala jsem, dostala se na VŠ, musela se rozhodnout kam půjdu, přetrhala jsem spoustu vztahů a pár nových navázala..vstoupila jsem do nového světa a zjistila jsem jak chci žít. Do háje! Jsem to pořád já? Vždyť vypadám furt stejně, tak jak je možné, že žiju úplně jinak, než třeba před rokem? Vídám jiné lidi, vyznávám jiné hodnoty, ale vypadám stejně? Co to kurva je?
      Zapálím si a snažím se uklidnit. Výdech, nádech. Co mám dělat. Jak se sebou žít? Lžeš sama sobě, sakra!! Holka jako ty tohle nedělá. Holka jako ty neleze po továrních komínech, nechodí domů v 9 ráno, neleze na střechy a nezhulí se tam! Holka jako ty má kamarádky a chodí s nima na kafe! Povídá si o klucích a módě!!! Tak je možný, že tu ted sedíš, daleko od všech a všeho, kouříš a přemýšlíš? Hm? Jak to? Jak se s tím vyrovnáš, holka? Jak se vyrovnáš s tím, že už to nejsi ty?
      Víš jak se s tím KURVA VYROVNÁM?!...a najednou mě to napadne...UŽ TO NEBUDU JÁ! Vzpomenu si na článek o vlasech a rozhodnu se změnit se..ale jak? Jak se změnit fyzicky na tolik abych opravdu byla tím,kým ted jsem?..Jak ukázat, že nyní opovrhuji lidmi, se kterými jsem se přátelila a přátelím se s těmi, kterými moji ex-přátelé opovrhují?
A tak tu ted sedím a píšu s modrými vlasy a říkám si, že ted jsem to já-konečně já.

2 komentáře:

  1. Libový.
    Zase jsem si z toho něco vzala :-)))
    a chut na cigaretu, jo dík... :-D nemám žádnou a ted bych si jí k tomu kafíčku fakt dala :-P
    jinak se v tom článku, tak trošku vidím... a lézt po továrních komínech ? jéééééééé ...nejlepší :))) miluju to.
    a hlavně ten pocit, když člověk sleze, jé.

    OdpovědětVymazat
  2. nějak tak no :-D
    já měla muj maximální jen 47m :) v noci :-D nejlepší :-D
    jinak je to hodně dobrý no :-)
    zbytek to byli jen pod 35m ale jako stačí to :-D :-)

    OdpovědětVymazat